Home > suggesties, opmerkingen of klacht

suggesties, opmerkingen of klacht

Opmerkingen ter verbetering of een klacht?

Wij doen onze uiterste best om goede zorg te leveren; toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij hechten eraan klachten in eerste instantie met u te bespreken omdat de ervaring leert dat dat voor alle partijen (of betrokkenen) het meest plezierig is en het beste resultaat oplevert. U kunt de desbetreffende hulpverlener daarvoor altijd benaderen.

U kunt een opmerking ter verbetering of klacht ook elektronisch versturen, dit kan eventueel anoniem.

en u wilt een klacht of opmerking ter verbetering melden (klik hier)
 

 

Mocht de uitkomst van uw actie niet het gewenste effect hebben, dan kunt u contact opnemen met de Klachten- en Bemiddelingscommissie van Widar Gezondheidscentrum als het gaat over de gang van zaken in en om Widar. Dit zijn zaken die geen directe betrekking op de behandeling van/door uw behandelaar hebben. Meer informatie hierover vindt u in deze folder.

Mocht u behoefte hebben aan bemiddeling of klachtbehandeling door iemand die geheel los van onze praktijk staat, dan kunt u terecht bij de externe klachtenfunctionaris waar uw arts of therapeut bij is aangesloten. U vindt hier een lijst van klachtenfunctionarissen per beroepsgroep.