U meldt zich daarvoor eenmalig aan en daarna stuurt uw apotheek u steeds een bericht als de volgende voorraad medicijnen voor u klaar ligt.
via het patiëntportaal
U ziet na het inloggen een overzicht van de medicatie u volgens ons systeem gebruikt of in het laatste jaar gebruikt heeft. Daarin kunt u aanvinken welke medicatie u wilt bestellen. Dit is de beste werkwijze als u antroposofische medicatie wilt bestellen. Ga hier naar patiëntportaal.
via onze receptenlijn (een voicemailbericht inspreken via ons keuzemenu telefoon)
Deze werkwijze wordt nog in stand gehouden voor de mensen die niet beschikken over internet of een smartphone. Noem uw naam, geboortedatum, de gewenste medicijnen en hoeveel u er nodig heeft. Twee dagen later liggen de medicijnen klaar bij uw apotheek.
Bel de gewone telefoonlijn, zodat overleg mogelijk is.
Liggen uw medicijnen ondanks uw aanvraag niet klaar bij de apotheek?
Misschien hadden wij aanvullende vragen hadden en konden u niet bereiken. Neemt u dan alstublieft telefonisch contact met ons op, of vraag de apotheek dat te doen als u daar aan de balie staat.